8 лютого адміністрацією школи спільно з Центром практичної психології Оболонського району було проведено педагогічну раду на тему: «Педагогічна етика – важлива складова навчально-виховного процесу». Захід відбувся за участю директора Центру Ольги Василівни Хмелєвої-Токаревої. «Освітлюючи інших, сгораю сам…» – саме таку тему обрала О. В. Хмелєва-Токарева для спілкування з колегами, щоб допомогти педагогам зрозуміти причини емоційного вигорання. Основні питання педради розкрили директор школи С. Ю. Кучук, заступник директора з виховної роботи Л. А. Удовицька-Скляренко, психолог О. В. Леонтенко, звернувши увагу педагогів на основні симптоми професійного вигорання та надавши поради щодо запобігання та подолання професійного стресу й вигорання.
Сьогодні під професійним вигоранням розуміють захисну поведінку, спрямовану на уникнення або зменшення витрачання сил та емоцій. Термін «професійне вигорання» з’явився у психологічній літературі відносно недавно. Його ввів американський психіатр Х. Дж. Фрейденбергер у 1974 році для характеристики психічного стану здорових людей, які інтенсивно спілкуються з учнями, клієнтами, пацієнтами та знаходяться у стані постійного емоційного напруження. Професія педагога належать до так званих хелперських (від англ.- допомагати), оскільки пов’язана з роботою у системі «людина-людина», тривалим спілкуванням, наданням підтримки та допомоги. «Адекватне відношення до роботи і відведення їй належного місця у житті – найкраща профілактика професійного вигорання», – наголосили виступаючі. На заключному етапі педради психологічна служба та адміністрація школи побажали всьому педагогічному колективу навчального закладу наснаги, радісного і творчого підходу до життя взагалі і роботи зокрема.
Фоторепортаж:
Ви можете поділитися новиною з друзями:
|