Мультипрофільне навчання - це:
• створення динамічних груп всередині паралелі класів, навчання в яких обирає учень(за участю батьків, вчителів, психологічної служби) для поглибленого, академічного або стандартного рівня навчання;
• забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення старшокласників, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією;
• індивідуалізація навчально-виховного процесу в старших класах;
• забезпечення високої мотивації учнів до вивчення профільних предметів у динамічних группах;
• формування високої мотивації до навчання як наслідку власного вибору, зробленому на підставі особистих якостей і здібностей;
• формування якісних освітніх компетентностей за рахунок зниження психологічного напруження, раціонального розподілу навчального навантаження, свідомого вибору глибини вивчення шкільних предметів;
• виховання відчуття відповідальності за власні вчинки і наслідки особистого вибору;
• можливість зміни профілю навчання за бажанням учня і перевірці власних здібностей учня.