Майстерність — це високе мистецтво, довершене вміння в будь-якій галузі.
З метою підвищення фахового рівня педагогічних працівників, поширення перспективного педагогічного досвіду, відпрацювання навичок готовності вчителів до впровадження в практику освітньо-виховної діяльності інноваційних технологій, демонстрування та обмін рекомендаціями курсової підготовки, підвищення рівня самоосвіти педагогів, знань педагогічних інновацій через роботу ШМО, ознайомлення з результатами роботи вчителів, які атестуються, удосконалення педагогічної діяльності молодих спеціалістів з 13.11.2017 по 28.11.2017 року в школі був проведений Тиждень педагогічної майстерності: «І творчість, і праця, і успіх…»
Під час Тижня вчителі школи зуміли продукувати оригінальні, нетрадиційні ідеї, форми і методи організації навчально-виховного процеса. Тиждень пройшов під девізом: «Труднощі полягають не у сприйнятті нових ідей, а у відмові від старих уявлень».
Інновації, які охопили освіту, органічно вплітаються в навчально-виховний процес нашої школи. Сучасні педагогічні ідеї вміло втілили в практичну діяльність учителі Дуб І.О., Кухарчук Н.І. , Мельничук Н.П., Кріпак Л.І., Кірова О.А., Ковальовська О.О., Рудницька А.М.
Цікавими за змістом і нетрадиційними за структурою були уроки вчителів української мови і літератури Пантелейчук О.В. у 6 класі з теми «Життєвий та творчий шлях Лесі Українки» та Буханевич Т.І. у 9 класі з теми: «Образ справжньої жінки у п’єсі Івана Котляревского "Наталка Полтавка"», Діброва А.А. у 5 класі з теми «Незичайні пригоди Алі в країні Недоладії», Білик І.М. та Веремей Є.Р. у 7 класі з теми «Таємниці природи», Севостьянової С.В. у 6 класі з теми «Музика в моєму житті», Яблонської О.В. у 7 класі з теми «Світ професій», Олійник А.М. та Радченко М.А у 5 класі з теми «Фарбований Лис», під час яких учні виявили свої творчі здібності, пізнавальну активність та компетенції, які базуються на самоорганізації та самоосвіті. На уроці інформатики учні 6-А класу, разом з вчителем Власенко Ю.М., поринули в цікавезну подорож українських традицій та за допомогою хмарних сервісів відтворили елемент обраної ними вишивки. Уроки проведено у форматі змішаного навчання, що дало можливість урахувати індивідуальні потреби кожного учня. Уроки відзначалися системним використанням креативних методів і прийомів, що спонукало учнів до творчого використання додаткових джерел інформації. Нові підходи вчителів до технології уроку забезпечують сприятливі умови для розвитку творчості учнів, формування мовної особистості..
У розділі «Я – атестуюсь» вчителі продемонстрували свою майстерність і знання опанованих інтерактивних, інформаційно-комунікативних технологій, а також посилення комунікативної спрямованості уроку в єдиній системі організації навчально-виховного процесу.
"Педагогіка — не наука, а мистецтво, — найбільше, найскладніше, найвище й найнеобхідніше з усіх мистецтв. Мистецтво виховання спирається на науку. Як мистецтво, складне й обширне, воно спирається на безліч обширних і складних наук; як мистецтво, воно, крім знань, вимагає здібності й нахилу, і як мистецтво ж, воно прагне до ідеалу, якого вічно намагаються досягти і який цілком ніколи недосяжний: до ідеалу досконалої людини"
К.Д. Ушинський
Фоторепортаж:
Ви можете поділитися новиною з друзями:
|