Гармонія, творчість, співпраця панували в стінах нашого закладу.
Педагогічний нетворкінг, який об'єднав всю освітянську громаду школи навколо теми "Освітнє середовище як простір гармонійного розвитку особистості. Простір який мотивує, активізує, зберігає та розвиває" пройшов в атмосфері позитивних емоцій. Ми аналізували, вивчали, досліджували різні методики, методи, техніки, практики взаємодії для створення гармонійного освітнього середовища. Спікери нетворкінгу представили цікаві практики:
1. "Гармонійне освітнє середовище: реалії, новації, перспективи" - Світлана КУЧУК.
2. Реалізація соціально- педагогічних ініціатив в просторі початкової, середньої і старшої школи. - Наталія КОНДРАТЕНКО та Тетяна РЯБЕЦЬ.
3. "Творчість, як інструмент трансформації емоційного стану, розвантаження та переключення через розвиток дрібної моторики."- Оксана ФЕДОРОВА.
4. "Гармонізація та рівновага емоційного стану особистості через свічкотерапію в атмосферному вайбі" - Олена ШВАБ.
5."Актуалізація психологічних ресурсів педагога через творчість - методами арт-терапії"- Наталія МУСІЄНКО
6."Балансна модель Пезешкіана як інструмент позитивної психотерапії для вимірювання життєвого балансу"- Любов ЛЕПЕХА. Дійсно навчання в задоволення
Фоторепортаж:
Ви можете поділитися новиною з друзями:
|