В рамках інтегральної технології навчання в 9 – А класі вчитель математики Житнікова Світлана Миколаївна та вчитель фізики і математики Чаркіна Наталія Георгіївна провели бінарний урок з фізики й геометрії на тему «Застосування теореми синусів і косинусів при розв’язуванні задач з фізики».
Бінарний урок є практичним відображенням інтегральної технології навчання і являє собою нестандартну форму навчання з реалізації міжпредметних зв’язків. Це творчість двох педагогів, яка переростає у творчий процес учнів та формує в останніх креативну компетентність. Метою цього уроку було практичне застосування знань з фізики і математики, створення у школяра цілісного уявлення про навколишній світ, формування полілінгвального світогляду. Перехід від внутріпредметних зв'язків до міжпредметних дозволяє учневі переносити способи дій з одних об'єктів на інші, що полегшує навчання і формує уявлення про цілісність світу. При цьому слід пам'ятати, що такий перехід можливий лише за наявності певної бази знань з обох предметів.
На бінарному уроці учні отримали відповідь на питання «Навіщо вивчати математику і фізику?», а Житнікова С.М. та Чаркіна Н.Г. поділилися своєю педагогічною майстерністю і передали свій педагогічний досвід колегам, які були присутні на уроці.
Фоторепортаж:
Ви можете поділитися новиною з друзями:
|