Головна | Реєстрація | Вхід



Журнал
Меню сайту
Фільм про школу №9
Інформація
Welcome to our school!
Download presentation
Архів новин
Вітаємо Еліну Борисівну, яка увійшла в ТОП-50 найкращих вчителів України!

Престижна премія Global Teacher Prize Ukraine оголосила ТОП-50 фіналістів серед вчителів України!

Еліна Борисівна Шевченко - учителька англійської мови школи №9, яка надихати своїх учнів: когось на велике, когось на маленьке, але своє та неповторне.

Пані Еліна була неймовірною вчителькою ще в початковій школі, коли пояснювала лялькам удома важливі питання з різних предметів за допомогою енциклопедії, журналів «Наука та життя» і підручників з медицини та психології. Проте бути вчителькою вона зовсім не збиралася, бо мріяла стати перекладачем. Із цим не склалося, і ось вона – школа. Спочатку пані Еліні навіть заходити було лячно, що вже й казати про те, щоб щось пояснювати дітям. На щастя, натхненна вчителька швидко зрозуміла, як це класно бути вчителькою: “біля тебе завжди цікаві люди, які не дають тобі нудьгувати й надихають постійно розвиватися, удосконалюватися та нічого не боятися”.

Проактивна вчителька вкладає свої сили в створення майбутньої еліти. Для організації роботи з обдарованими учнями та створення відповідного середовища, яке розвиває індивідуальні здібності дитини, пані Еліна користується мережевою моделлю організації навчально-виховного процесу в умовах профільно-орієнтованого навчання. Така модель має на меті одночасний розвиток учнів і вчителів, поглиблення їхньої творчої та наукової співпраці. Кроки до успіху в цьому випадку включають: 1. діагностику індивідуальних можливостей учнів; 2. діагностику рівня їхньої мовленнєвої і мовної компетенцій; 3. складання індивідуальних програм; 4. складання планів корекційної роботи; 5. контроль рівня навчальних досягнень.

Досвід показав талановитій учительці, що найбільш результативними в навчально-виховному процесі є інтерактивна, інтенсивна, проєктна, сугестивна та комунікативна технології. Пані Еліна також забезпечує розвиток і задоволення профільних потреб обдарованих учнів за допомогою міжпредметної інтеграції. Учні фізико-математичного профілю, наприклад, беруть участь в інтегрованих проєктах: довгостроковому “Let’s Discover Mathematics”, творчих“European Union in Facts and Figures”, “Mathematics for Young Learners”, інформаційному “English for Information Technologies”. Для учнів інших профілів відповідно підбирають цікаві й доречні проєкти та заходи.

Програма розвитку обдарованих дітей, якою активно займається пані Еліна, включає не тільки поглиблене вивчення англійської мови та розвиток соціокультурної компетенції, а й участь у міжнародних проєктах: “Flex – program”, “Європейський клуб”, “Світ без кордонів”, “Cambridge Penfriends”. У її учнів значно підвищилася мотивація та інтерес до вивчення англійської мови, розширилися можливості отримання інформації, практичного втілення отриманих знань і вмінь, розвинулися академічна, творча та соціальна обдарованості.

Усе це було б неможливо без учителя, роль якого в навчанні обдарованих дітей делікатна та відповідальна. Саме тому, на думку пані Еліни, підготовка вчителя й розвиток його професійної компетентності має унікальне значення для розвитку творчо-інтелектуальних здібностей обдарованих дітей.

 

 

 



Ви можете поділитися новиною з друзями:
Переглядів: 615 | Дата: 26.04.2024

Copyright MyCorp © 2012-2024 | Хостинг від uCoz