Посередній учитель розповідає. Хороший вчитель пояснює. Чудовий вчитель показує. Геніальний вчитель надихає.
Уільям Уорд.
У сучасному світі уже ні в кого не викликає сумніву необхідність володіння анг-лійською мовою, адже це мова міжнародного спілкування і невід’ємна частина успіху фа-хівця в будь-якій галузі знань. А що потребує постійної уваги, то це методи і прийоми навчання, зміну яких вимагає саме життя.
Кожен викладач мріє про гарних студентів, цікаві уроки чи неймовірні проекти. А як втілити ці мрії? Як з’єднати ці шматочки пазлів в єдине дивовижне зображення? Це – просто: продовжували активно працювати та підвищувати свою професійну компе-тентність.
Вчителі нашої школи постійно приймають участь у багатьох тренінгах, семінарах, конференціях, форумах, бо саме тут розглядаються провідні питання освітніх програм, а також формуються схеми та постулати щодо ідей Нової школи. Найзахоплюючими з них були:
- 6-денний курс підвищення кваліфікації для викладачів англійської мови «Інно-ваційні освітні технології у вивченні англійської мови». Абсолютно різні вчи-телі з усіх куточків України об'єдналися задля однієї спільної мети – покращити свій рівень викладання англійської мови.
- Міжнародний проект «Кращі світові освітні практики: досвід успішних реформ естонської і фінської освіти для України», що проводився згідно з Концепцією «Нова українська школа».
- Школа для викладачів англійської мови «Express Teacher Training Summer School», яка була проведена видавництвом Express Publishing Ukraine. Програма тренінгу включала інтерактивні семінари «Навчання 21-го століття».
- Всеукраїнська Конференція вчителів іноземних мов, яку організувала Студія Освіти для Викладачів «СОВа» (аудиторія корисних знань та практичних нави-чок для вчителів англійської мови).
- Науково-практична конференція «Запровадження моделі blended learning для навчання англійської мови у навчальних закладах м. Києва» в рамках реалізації проекту «КиївЗаговоритьАнглійською!»
- 23-та Національна конференція IATEFL, яка проходила в Університеті Грінчен-ка Тема обговорення – «Learn, Reflect, Develop». Цьогоріч ділилися своїм дос-відом як вивчити англійську мову та подолати мовний бар’єр SimonBorg, JennyDooley, UshapaFortescue, HughDellar, KrisKirby, MichaelHudson. Дводенна конференція об’єднала більше 400 фахівців з усієї України та з-за кордону. Уча-сники, спікери та організатори спільно обговорювали інноваційні технології і методи викладання англійської мови, надали нові ідеї для розвитку професійної майстерності.
- День відкритих дверей для освітян у Новопечерській школі. Різноманітні майс-тер-класи, тренінги, конференції та воркшопи від досвідчених іноземних та ук-раїнських викладачів підкорили усіх гостей.
- Всеукраїнський вебінар “Забезпечення наступності змісту дошкільної і почат-кової освіти: впровадженняя освітньої програми «Впевнений старт» у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку”.
- Інтернет-марафон "Початкова школа"
- Міжнародний Інтернет-Марафон “Світові освітні практики. Досвід Канади”
- Всеукраїнський інтернет-марафон «Навчання у сучасній українській школі».
- Щорічна конференція навчальних закладів-партнерів Pearson. Подія зібрала більш ніж 500 вчителів України та лекторів з різних країн світу для спільної ме-ти – пошуку шляхів покращення викладання. Попри національні відмінності освітніх систем, вчителів всього світу єднає прагнення знайти відповідь на од-вічне питання: «Як підвищити ефективність викладання англійської та як мо-тивувати студентів?». Учасники отримали можливість працювати в трьох сек-ціях: «Комп`ютерне та онлайн навчання», «Оцінювання і тестування» та «Ресу-рси для викладачів англійської». Кожна з секцій пропонувала практичні сесії від українських та іноземних експертів. Учасники форуму отримали змогу діз-натися про актуальні шляхи впровадження новітніх технологій та інноваційних практик в українську освітню систему.
Перебуваючи у середовищі однодумців, вчитель отримує можливість обговорити ак-туальні освітні питання та перейняти досвід колег. Викладачі нашої школи зазначають, що саме «відчуття руху в спільному напрямку», «атмосфера співробітництва та синергії» та «можливість поспілкуватися з зарубіжними та українськими колегами» дає наснгу ру-хатися далі.
Система освіти XXI століття кидає все нові виклики викладачам, вимагаючи інно-ваційності та відкритості до змін. Сучасний викладач сприймає труднощі у викладанні не як перепону, а як можливість до розширення власних компетенцій.
Завдання вчителя зараз стати фасилітатором, змінити стиль викладання і в результаті побачити задоволених учнів, які знають предмет.
Ви можете поділитися новиною з друзями:
|