Головна | Реєстрація | Вхід



Журнал
Меню сайту
Фільм про школу №9
Інформація
Welcome to our school!
Download presentation
Архів новин
Педагогічна рада в школі № 9: «Експериментальна діяльність як запорука успішного розвитку навчального закладу»

Згідно річного плану роботи школи № 9 адміністрацією школи було проведено педагогічну раду на тему: «Експериментальна діяльність як запорука успішного розвитку навчального закладу». Основні питання педради було розкрито у наступних виступах:

• «Школа № 9 – платформа для експериментальної роботи» ( директор школи Кучук С.Ю.)

• «Про хід та особливості науково-дослідної роботи Всеукраїнського рівня «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку»» (кандидат психологічних наук, співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України Хартман О.Ю.; класовод 1-В класу Медяник А.В.; класовод 3-А класу Кухарчук Н.І.; класовод 2-а класу Рябець Т.О.; класовод 1-А класу Михайленко Л.В.; класовод 1-В класу Скопич Т.П.)

• «Моделювання навчально-виховного процесу паралельного вивчення двох іноземних мов з 1-го класу в загальноосвітній школі» ( заступник директора з НВР Харькова І.С.; вчитель-методист Мельничук Н.П.; голова методичного об’єднання вчителів іноземних мов Діденко Ю.В.)

• «Мультипрофільне навчання у старшій школі як основа сучасної моделі загальноосвітнього навчального закладу в умовах освітніх змін» » ( заступник директора з НВР Кондратенко Н.Г. ; психолог Лепеха Л.П.; старший учитель Мізинчук О.А.; вчитель вищої категорії Титаренко Н.В.; вчитель-методист Олійник А.М.; старший учитель Демиденко Г.С.)

• «Реалізація компетентнісного підходу в науково-педагогічному проекті «Інтелект України» (директор Кучук С.Ю.)

Учасники педагогічної ради обговорили важливі питання сьогодення, які стосувалися розробки ефективного механізму відстеження розвитку індивідуальної траєкторії учня, виробленню в учнів якісних освітніх компетентностей шляхом зниження психологічного напруження, раціонального розподілу навчального навантаження, свідомого вибору глибини вивчення шкільних предметів. Особливий акцент зроблено на формуванні високого рівня освіченості, інтелектуального потенціалу учнів, культури соціуму в цілому і кожної особистості зокрема. В рішенні педагогічної ради педагогам були надані методичні та практичні рекомендації, щодо основних напрямків роботи в рамках експериментів, вирішено долучитися до науково – педагогічного проекту «Інтелект України».

 

Фоторепортаж:

   

 

 



Ви можете поділитися новиною з друзями:
Переглядів: 733 | Дата: 25.04.2024

Copyright MyCorp © 2012-2024 | Хостинг від uCoz