Головна | Реєстрація | Вхід



Журнал
Меню сайту
Фільм про школу №9
Інформація
Welcome to our school!
Download presentation
Архів новин
Педагогічна Рада «Сучасні освітні технології в школі, експертиза педагогів-практиків»
Сучасні освітні технології в школі, експертиза педагогів-практиків - школа №9
"Найбільш важливим явищем у школі, найбільш повчальним предметом, найбільш живим прикладом є сам учитель. Він втілює метод навчання, він є втіленням принципу виховання". О.Дістеверг

Сьогодні розмаїття різних методик, теорій, систем так наповнило шкільне життя, що вже вважається недоречним не впроваджувати інновації, не «працювати за …», не мати своєї концепції. Освітянська преса майже на кожній сторінці підносить «інноваційний дух» учительства словами «інновація», «інноваційний розвиток», «проект», «модель», повідомляє про те, як педагогічні колективи сміливо впроваджують сучасні інноваційні технології, експериментують для поліпшення навчально-виховного процесу. Перед кожним із нас два шляхи: жити минулими заслугами, закриваючи очі на кардинальні зміни у світі, прирікаючи своїх учнів (і власних дітей) на життєві невдачі, або пробувати щось змінити у своєму ставленні до новітніх освітніх технологій. Гарно про це сказав І. Підласий: "Можна бездумно тужити за втраченими ідеалами, скаржитися на падіння духовності та вихованості, втрату людяності й моральності, загалом на життя і зовсім незвичну школу, але хід подій вже не повернути. Погрожувати поїздові, що стрімко віддаляється від перону, дозволено лише дітям".

23 грудня 2013 р. у школі було проведено засідання педагогічної ради на тему: «Сучасні освітні технології в школі, експертиза педагогів-практиків», головною метою якого було обґрунтування можливостей підвищення ефективності сучасного уроку в навчальному процесі з використанням сучасних освітних технологій, залучення педагогічного колективу до широкого дискусійного обговорення питання, здійснення презентації досвіду роботи вчителів.

У ході проведення педагогічної ради вчителі прослухали виступи колег, під час яких було з’ясовано переваги та недоліки традиційного уроку; способи, форми і види організації ефективного уроку; методи і прийоми на уроці, що сприяють його ефективному проведенню. Вчителі поділилися досвідом роботи та результатами педагогічної діяльності.

Педагогічна рада – це генератор і акумулятор педагогічних ідей. І дане засідання педагогічної ради доводить, що педагогічний колектив нашої школи - творчий, має потужний потенціал і готовий до вирішення складних освітніх завдань.

Наприкінці педради вчителі на аркушах записували: «Працюючи за новітіми технологіями, ми з учнями ще зможемо …», і за методикою «снігова куля» народжувалося «дерево ідей», яке є передумовою планування та організації подальшої роботи колективу загалом і кожного вчителя зокрема в напрямку впровадження інновацій у навчально-виховний процес.

Фоторепортаж:



























Ви можете поділитися новиною з друзями:
Переглядів: 1552 | Дата: 27.04.2024

Copyright MyCorp © 2012-2024 | Хостинг від uCoz