Головна | Реєстрація | Вхід



Журнал
Меню сайту
Фільм про школу №9
Інформація
Welcome to our school!
Download presentation
Архів новин
Інтерв’ю з Юлією Косяк: я люблю англійську!

— Вивчення іноземних мов — нелегка справа. Це тривалий і складний процес, що вимагає багато часу і зусиль. Деякі люди вивчають мови, тому що це потрібно їм для роботи, інші подорожують за кордоном, для третіх вивчення мов — хобі. Юліє, яку ж роль в Вашому житті зараз відіграє англійська мова?
— Усі, хто знає іноземні мови, можуть розмовляти з людьми з інших країн, читати зарубіжних письменників в оригіналі, що розширює кругозір. У наші дні англійська мова стала найважливішою мовою світу в політиці, науці, торгівлі і культурних відносинах. Англійська мова є офіційною мовою ООН та інших політичних організацій. Це мова комп’ютерних технологій. Знати англійську мову сьогодні необхідно абсолютно кожній освіченій людині, кожному гарному фахівцю.

— Юліє, Ви - фіналістка американського конкурсу по обміну студентами Flex . Розкажи, будь ласка, про свої відчуття перед першим туром американського конкурсу по обміну студентами, про самий початок Вашої участі в ньому.
— Подаючи заявку на участь в американській програмі обміну майбутніх лідерів «Flex», я навіть і уявити не могла, що дійду до останнього туру. Чесно кажучи, на перший тур, який складався з невеличкого тесту на граматику, я йшла легко, не сподіваючись пройти далі. Дізнавшись, що буду брати участь і в другому турі, я була вже більш сконцентрована і схвильована.

— З чого складався другий тур конкурсу?
— В другому турі було три запитання про життєві теми, досвід, на які потрібно було дати розгорнуті відповіді протягом 35 хвилин. В цьому турі я не боялась зробити помилки та не надавала значення граматиці, адже головним, на що звертали увагу перевіряючі –зміст і вміння розкривати і доводити свою думку. Єдиним, що мене турбувало було те, що я не до кінця покажу і розгорну свою ідею і свої думки. Особливо в кінці, коли закінчувався час, а я дописувала останні речення, думки почали плутатись і прості слова на англійській мові вилітали з голови. Тоді я навіть замінила одне слово на українське, щоб все-таки довести до кінця думку.

— Що було далі? Як проходив третій, останній тур?
— Далі, за місяць очікування, мені надійшов дзвінок про те, що я пройшла до третього туру. Моїй радості не було меж, я одразу повідомила про це батьків і свою вчительку аглійської мови. Перший етап(!) третього туру включав в себе батьківські збори (на них нам роздали анкети, де потрібно було заповнити інформацію про себе, батьків, написати лист до приймаючої сім‘ї тощо), тест на знання англійської мови (аудіювання і читання) та відповіді на 2 запитання, схожих на ті, які були в другому турі. Після всього цього я з познайомилась з іншими учасниками, ми обговорювали наші враження і просто спілкувались. До речі, на цьому етапі я зовсім не нервувала і спокійно написала всі завдання. Навідміну від другого туру, я закінчила навіть раніше відзначеного часу. Через тиждень в мене була назначена дата і час другого етапу(!!) третього туру, а саме-інтерв‘ю з представниками американських рад тет-а-тет і робота в групі з п‘ятьма іншими конкурсантами, з якими до самого дня інтерв‘ю я знайома не була. На цей етап я йшла з піднятим настроєм, інтузіазмом і впевненістю. До початку залишався ще час, тому я встигла познайомитись з учасниками, з якими мені довелось бути в команді. Ми всі знайшли спільну мову і обмінялись контактами в соціальних мережах для подальшого спілкування. Я йшла на гру з позитивним настроєм, зовсім не відчуваючи страху чи хвилювання. Це була, напевно, найвеселіша частина Флексу, адже нам поставили задачу розіграти свій особистий незвичайний цирк, в якому ми б грали ролі наших улюблених тварин. Нам надавалось 6 хвилин на роздуми та обговорення, проте ми за цей час нічого так і не придумали, тому показували чисту імпровізацію, що в нас вийшло доволі непогано.

— Що було найбільш важким або хвилюючим моментом в конкурсі? Можливо якийсь певний тур?
— Найбільш хвилюючим моментом в конкурсі для мене було саме інтерв‘ю на третьому турі, на якому мене запитували про мої хобі, цілі в Америці і як би я вчинила в тій чи іншій ситуації. Взагалі, це було дуже цікаво і я відчула себе ніби на справжньому інтерв’ю.

— Коли Вам стане відомо чи Ви пройшли конкурс і чи поїдете в Америку?
— Тепер, коли три тури позаду мені залишається лише чекати результатів до травня і саме тоді я дізнаюсь, де проведу 11 клас. Я неймовірно рада, що завдяки моїй вчительці англійської мови, Шевченко Еліні Борисівні я прийняла участь в цьому конкурсі і вже отримала чудовий і корисний досвід, познайомилась з багатьма цікавими та різноманітними особистостями.

— Ви також приймали участь в конкурсі на безкоштовне навчання в Англії. Що це за конкурс? Як Ви про нього дізналися?
— Дізнавшись про проведення конкурсу на участь у стипендіальній програмі дворічного навчання у британській школі-пансіоні від «HMC Projects», про який мені знову ж розповіла моя вчителька англійської мови Шевченко Еліна Борисівна, я одразу зрозуміла, що конкурс буде складний, адже і приз серйозніший, ніж в Флексі, тому я була готова викластись на максимум.

— Як відбувався цей конкурс? Які були завдання?
— Подавши заявку, потрібно було чекати назначення дати проведення попереднього відбіркового тестування на визначення рівня володіння англійською мовою. На цей етап я йшла, не знаючи, що мене очікує, адже ніякої інформації в інтернеті про цей конкурс не було. На цьому етапі, який проводився в Українсько-Американському університеті Конкордія, мені необхідно було написати ессе на тему «Я - патріот України». Чесно кажучи, ця тема мене, як і інших 6 дівчат, що прийшли на конкурс, дещо збентежила. Не дивлячись на відсутність думок, через декілька речень до мене прийшло натхнення і я написала доволі непогане ессе з граматично правильно побудованими реченнями, що було дуже важливо. Після цього етапу ми повинні були заповнити анкети, схожі на ті, які були на Флексі та додати до них ще деякі документи. Це була дуже клопітка робота, з якою мені допомогла впоратись моя вчителька англійської мови.

— Це був перший етап? В чому полягає другий і як він відбувався?
— Через деякий час мені прийшло повідомлення на пошту про те, що я пройшла відбірковий тур і наступним етапом буде інтерв‘ю з британськими представниками цієї програми 19 січня ще з двома конкурсантами. Це був останній етап, після якого мені знову ж таки доведеться чекати результатів до травня. Це - також чудовий шанс отримати гарну освіту в престижному навчальному закладі, звісно я хочу ним скористатись, і сподіваюсь на свою удачу.

— В яких конкурсах, пов’язаних з англійською мовою Ви ще приймали участь?
— Я приймалала участь в багатьох конкурсах. По-перше, онлайн-конкурс від Speak up, який складався з двох етапів: тесту і написання твору "Вплив засобів масової інформації на суспільну думку", де я виграла 6 безкоштовних уроків з носієм мови. По-друге, конкурс Dedicated Teacher Awards, в якому я мала можливість номінувати свого вчителя. Також я посіла друге місце в конкурсі на написання цікавої, короткої історії «Цікава Канада» і третє місце у районній олімпіаді з англійської мови. Я відвідувала багато заходів, пов‘заних із англійською мовою. Разом з однокласниками ми побували на найбільшому уроці англійської мови від Віталія Зубкова. Після мегалекції від Віталія Зубкова з команди LingvaSkills в мене залишились лише позитивні враження. Я отримала багато нових знань та набралася досвіду. Було дуже цікаво та пізнавально послухати його поради щодо вивчення та підвищення рівня англійської мови, адже англійська мова давно стала визнаним засобом міжнародного спілкування. Ми також побували на святі «День Європейських мов» та Першому чемпіонаті з англійської мови в Києві в рамках проекту-переможця Громадського бюджету – 2018 «Київ заговорить англійською»! Це дуже цікавий спосіб провести час весело і з користю.

— Що Ви порадите сучасним учням?
— Порада одна – вивчайте англійську мову!!!

Фоторепортаж:

 



Ви можете поділитися новиною з друзями:
Переглядів: 730 | Дата: 28.03.2024

Copyright MyCorp © 2012-2024 | Хостинг від uCoz