Головна | Реєстрація | Вхід



Журнал
Меню сайту
Фільм присвячений 40-річчю школи
Інформація
Welcome to our school!
Download presentation
Архів новин
Статистика
"ЦІКАВА КАНАДА": і творчий конкурс, і майстер-клас, і розмовний клуб!

1 лютого в школі №9 відбулася яскрава подія: і нагородження переможців творчого конкурсу «Цікава Канада», і майстер-клас, і розмовний клуб! Організатори події - Севостьянова Світлана Владиславівна (французька мова) та Шевченко Еліна Борисівна (англійська мова). Учні трьох спеціалізованих мовних шкіл (16, 216, 20) завітали до нас! Англійською та французькою їх привітали Косяк Юля, Аріхова Еля, Матюшенко Тетяна і Тео Бурдон.

На початку заходу директор школи № 9 Кучук Світлана Юріївна підвела підсумки та привітала переможців районного конкурсу “Цікава Канада”, вручила їм дипломи і призи. Подяки від директора отримали також і вчителі французької - Дудник Наталія, Бован Людмила, Папуша Олег та Севостьянова Світлана, які виховали обдарованих дітей.

А потім почалися веселі змагання французькою та англійської мовами у сфері ораторського мистецтва; учасники також практикували французьку та англійську мови, дізнавалися ще більше про культуру Канади під час перегляду фільму, працювали у групах та створювали феєричні еспрессо-розповіді з використанням символів Канади. Це був час невимушеного спілкування, ігор, відео-презентацій, плідного ознайомлення з культурою Канади і, найголовніше, це була можливість розважитися та одержати солодкі подарунки!

Учнів-переможців спеціалізованих мовних шкіл 211, 240, школи 9, юні дарування школи «Турбота» та вчителів (Мельничук Надію, Мошура Світлану, КрижанівськуТ., Коваленко Тетяну, Буц Ольгу, Коваль Надію, Шевченко Еліну), які підготувалиці творчі особистості, ми привітали у рідних школах!

У сучасному світі зникають кордони, люди більше мандрують, знайомляться, спілкуються. Але завжди існують проблеми мовного бар’єру. Коли хочеться так багато, а слів, таких потрібних, так мало, звичайно, на допомогу приходить англійська мова. Вона, безумовно, допоможе спілкуванню в різноманітних ситуаціях. Але чи в усіх? Адже країн у світі так багато. І не всі їх мешканці володіють англійською. І ось тут чарівною паличкою, яка може врятувати, і стає знання французької мови.

«Цікава Канада» – це проект взаємного пізнання, де з одного боку – французька мова та культура франкомовної Канади, а з іншого – англійська мова та її культурний простір.

«Цікава Канада» – це проект, спрямований на популяризацію французької та англійської як мов, що мають практичне значення та користь, мов теперішнього та майбутнього, мов, які є запорукою демократичного та економічного розвитку. Адже говорити французькою та англійською – це мати доступ до культурних цінностей, бути в змозі розвиватися у професійній сфері, у міжнародній торгівлі, у дипломатії та міжнародних відносинах.

Районний конкурс “Цікава Канада” було проведено для тих, хто бажав покращити свої мовні навички, розширити кругозір та пізнати щось нове про Канаду — країну різноманітної природної краси, країну багатокультурну і багатомовну: на федеральному рівні якої визнано дві державні мови — англійську та французьку!

Районний творчий конкурс "ЦІКАВА КАНАДА"

Місія конкурсу:
Популяризація Канади та створення для школярів нових можливостей для набуття знань та навичок з англійської та французької мов, які в подальшому вони спрямують на саморозвиток.

Загальні положення:
“Цікава Канада” – це творчий конкурс для учнів 1-11-х класів.
Конкурсне завдання – скласти історію англійською або французькою мовами, яка обов’язково б містила наступну лексику:

maple tree|leaf
horse
ice hockey
red
white
beaver
The Royal Canadian Mounted Police
The Great Seal
Canada
tulip

érable
cheval
hockey sur glace
rouge
blanc, blanche
castor
Gendarmerie royale du Canada
Grand Sceau
Canada
tulipe

Критерії оцінювання робіт:
- стилістичне оформлення тексту
- правильне використання граматики та лексики
- обов’язкове використання поданих лексичних одиниць
- загальне враження від прочитаного.

Організатори конкурсу:
Севостьянова Світлана Владиславівна (французька мова)
Шевченко Еліна Борисівна (англійська мова)

Проведення конкурсу:
з 01 жовтня по 30 листопада (англійська мова) 2018 року
з 01 листопада по 30 грудня (французька мова) 2018 року

Конкурс проводився у два етапи:

І етап «Подання робіт»:
з 03 жовтня по 23 листопада (англійська мова) 2018 року
з 03 листопада по 23 грудня (французька мова) 2018 року

ІІ етап «Перевірка робіт»:
з 24 по 30 листопада (англійська мова) 2018 року
з 24 по 30 грудня (французька мова) 2018 року

Оголошення результатів конкурсу:
02 грудня (англійська мова) 2018 року
22 січня (французька мова) 2019 року

Нагородження переможців:
02 грудня (англійська мова) 2018 року
01 лютого (французька мова) 2019 року

Переможцями Конкурсу в номінації «Поезія» стали
І МІСЦЕ - Петрова Софія
ІІ МІСЦЕ – Тимофєєва Олександра
ІІІ МІСЦЕ – Порхун Катерина
ІІІ МІСЦЕ – Білоголов Дмитро

Переможцями Конкурсу в номінації «Проза» стали
І ВІКОВА КАТЕГОРІЯ – 1-4 класи
І МІСЦЕ – Марія Козко
ІІ МІСЦЕ – Вероніка Ільчук
ІІІ МІСЦЕ –Войткевіч Арсеній
ІІ ВІКОВА КАТЕГОРІЯ – 5-11 класи
І МІСЦЕ – Гриник Оксана
ІІ МІСЦЕ – Косяк Юлія
ІІІ МІСЦЕ –Марія Заремба
ІІІ МІСЦЕ - Матусевіч Ксенія

Переможцями Конкурсу в номінації «Блискітка» стали
І МІСЦЕ – Шепетько Дар’я (комікс), Бондар Софія (текст), Грек Тетяна

Переможцями Конкурсу в номінації «Своєрідність та інтрига» стали
І МІСЦЕ – Черкасов Євген, Соломко Юлія
ІІ МІСЦЕ –Красковська Анастасія
ІІІ МІСЦЕ – Бєлашева Євгенія

Переможцями Конкурсу в номінації «Потенційність» стали
І МІСЦЕ – Бутрімас Стасіс, Гуйван Катерина
ІІ МІСЦЕ – Дараган Софія
ІІІ МІСЦЕ – Коломійченко Наталія

Переможцями Конкурсу в номінації «Кругозір» стали
І МІСЦЕ – Герасименко Анастасія
ІІ МІСЦЕ – Голтвянська Анастасія
ІІІ МІСЦЕ – Примак Дар’я

Висловлюємо велику подяку Марині Муньяі за весь той клопіт та працю, яку вона ласкаво взяла на себе, аналізуючи дитячі роботи.

Mugnai Marina, PhD in Education, Associate Professor: «Wow! It was a real pleasure reading your students’ essays and stanzas. Actually, the works were different: serious or funny, based on facts or fictional events, triggers or eventless stories. Regardless of its genre and style, each work was authentic. That is probably why choosing the best piece of writing was a stiff task. A special thank to creative teachers for the contest, which brought together the learners of English and French.»

Вітаємо та зичимо професійного зростання і творчості!

Це був чудовий шанс познайомитися з неймовірною країною!

Фоторепортаж:

 

Відеорепортаж:

 

 



Ви можете поділитися новиною з друзями:
Переглядів: 366 | Дата: 26.02.2020
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2012-2020 | Хостинг від uCoz