Головна | Реєстрація | Вхід



Журнал
Меню сайту
Фільм присвячений 40-річчю школи
Інформація
Welcome to our school!
Download presentation
Архів новин
Статистика
Упровадження мультипрофільного навчання в школі № 9

Мультипрофільне навчання - школа №9 (фото)
Під час роботи з учнями нашої школи по підготовці до вибору майбутньої професії, ми зіткнулися з певними проблемами щодо профільного навчання в старшій школі. У зв'язку з введенням зовнішнього незалежного тестування інтереси багатьох випускників виходили за межі підготовки в профільних класах. Переглянувши концепцію профільного навчання у старшій школі, ми зацікавились впровадженням в нашому закладі однієї з форм організації навчання: профільного навчання за індивідуальними планами та програмами. Протягом року ми обговорювали цей проект, вирішували проблемні питання з учнями, вчителями, батьками, визначали переваги мультипрофільного навчання.

 

 

Переваги даного типу навчання:


• кожен учень класу самостійно обирає предмети та їх кількість для поглибленого вивчення;
• з учнів формуються динамічні групи, де обраний предмет вивчається на профільному, академічному чи стандартному рівні;
• протягом року учні мають право здійснювати перехід в різні динамічні групи;
• на підставі індивідуальних освітніх запитів складається індивідуальний розклад учня.

Було вирішено впровадити у навчально-виховний процес школи № 9 дослідно-експериментальну роботу з теми: «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі».

Завдання дослідно-експериментальної роботи:
• створити та апробувати модель «мультипрофілю» навчально-виховного процесу в старшій школі;
• розробити оригінальну структуру навчально-виховного процесу в 10-х класах;
• вивчити запити учнів, їхніх батьків щодо потреб у професійному, профільному навчанні;
• зреалізувати в навчальному процесі нові підходи навчання і виховання з урахуванням індивідуальних особливостей учнів;
• організувати постійну творчу співпрацю та взаємозв'язок між педагогами та учнями;
• залучити учнів до нових видів діяльності за допомогою впровадження "мультипрофільного" навчання;
• постійно здійснювати моніторинг ефективності профільного навчання в межах "мультипрофілю".

P.S. використано матеріали з сайту НВК № 240

 

МУЛЬТИПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В 10-Х КЛАСАХ ШКОЛИ № 9 У 2016-2017 н.р.
 
Мультипрофільне навчання – це нетрадиційна форма організації навчально-виховного процесу старшокласників, що впроваджується з 10-го класу. Головним принципом мультипрофільного навчання є врахування і задоволення індивідуальних освітніх запитів учнів. Мультипрофільна модель передбачає відмову від послуг репетиторів, оскільки школяр отримує достатню кількість годин на тиждень з тих предметів, що є необхідними для складання зовнішнього незалежного оцінювання.

У 2016-2017 н.р. на профільному рівні будуть вивчатися наступні навчальні предмети:
  • українська мова;
  • алгебра;
  • географія;
  • історія України;
  • англійська мова;
  • біологія;
  • ІІ іноземна мова (польська, німецька, французька).
 
Переваги даного типу навчання:
 
• навчання в малих учнівських групах (чисельний склад учасників групового навчання від 12 до 15 учнів);
• кожен учень класу самостійно обирає предмети та їх кількість для поглибленого вивчення;
• з учнів формуються динамічні групи, де обраний предмет вивчається на профільному, академічному чи стандартному рівні;
• протягом року учні мають право здійснювати перехід в різні динамічні групи;
• на підставі індивідуальних освітніх запитів складається індивідуальний розклад учня.


Ви можете поділитися новиною з друзями:
Переглядів: 5937 | Дата: 18.12.2018
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2012-2018 | Хостинг від uCoz